I Communicate er vi opptatt av å skape digitale ledere:
Hvordan skriver man en stillingsutlysning som påvirker ekspertene som hører hjemme hos oss? For en gangs skyld har vi valgt å skryte. Akkurat det oppleves uvant i et selskap der vi oppfatter oss som folkelige og joviale.
Utfordringen er at vi må ha flere kolleger, og helst fort. Derfor tar vi i bruk noen adjektiver for å finne de som har vært ute en Azure-natt før. Selv om vi har dårlig tid, er vi heller ikke redde for å vente på den rette. Kandidater av begge kjønn oppfordres til å søke…
Våre kunder opplever oss som faglig stae. De verdsetter at vi har et fagmiljø der personlig utvikling og samhold er synonymer. Kvantitet er ikke viktigere enn kvalitet. Vi trenger ikke å være størst eller mest kjent. Det holder lenge at skryt sitter løst internt, og at kundene ikke bytter oss ut.
Det er langt til skyen, og derfor er det viktig med et miljø der vi helst måler våre prestasjoner på faglige faktorer. Vi trenger de som ønsker å være del av en sterk endringskultur. Gårsdagens prosesser møter ikke fremtidens behov. Dette gir våre konsulenter stor påvirkningskraft. Vi må endre hvordan vi selv går til markedet i årene som kommer – og ved å skape plattformene som skaper digitale vinnere.
Vi trenger både kolleger som konstruktivt vil utfordre oss, og de som er godt tilfreds med å la sertifiseringer og stødige kundeleveranser være viktigste rettesnor.
Det er kult om du er motivert av ny teknologi. Enda bedre om du ønsker å pushe dine kunder i riktig retning. Prøv innovative ting i vårt trygge miljø. Vi gir deg god lønn og mye annet som sikrer deg og din familie. Du må vise oss en LinkedIn-profil som inneholder:
Vi har blant annet svært god erfaring med de som kommer fra Microsoft University.
Overbevist?